Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Youth to Code
ET
Log in

Youth to Code

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus

Tarkvara paigaldamise juhend

  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

Eelseadistus

Kursuse läbimiseks kasutatava arvuti soovituslikeks tehnilisteks näitajateks on vähemalt 8 GB muutmälu, neljatuumaline protsessor ning videokaart, mis toetab DirectX 11 võimekust. Lisaks on vajalik vähemalt operatsioonisüsteem Windows 7 64bitiline versioon või Mac OS X 10.9.2 versioon. Unreal toimib ka nõrgema raali peal, aga on sel juhul lihtsalt aeglasem. Lisaks on vaja arvuti kõvakettal vaba ruumi vähemalt 10GB, et ära mahuks nii mängumootor kui ka sellega loodavad projektid.

Kursusel kasutame järgmisi programme:

  • Unreal Engine mängumootor - https://www.unrealengine.com/

Antud kursuse raames kasutame Unreal'i versiooni 4.18.

  • Blender 3D - https://www.blender.org

Viimases kahes peatükis tutvume Blender 3D modelleerimistarkvaraga (versioon 2.79), kuid kogu eelneva kursuse saab läbida ilma selleta.

NB! Unreal on mitme gigabaidi suurune rakendus, nii et selle paigaldamiseks tasub varuda ohtralt aega ka väga hea internetiühenduse juures. Soovitatav on paigaldus teha vähemalt päev enne kursusega alustamist. Täpsemad juhised leiad alapeatükist Tarkvara paigaldamise juhend - https://courses.cs.ut.ee/t/nooredkoodi/Virtuaalreaalsus/VirtuaalreaalsusA

Kõik kursuse videod ja kirjalikud materjalid on leitavad vasakul oleva menüü kaudu.

Videod on järjest vaadatavad ka Youtube'i esitlusloendinga (ilma kirjaliku materjalita):

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment