Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Noored Koodi
EN
Logi sisse

Noored Koodi

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad

7.1 VR kogemuse disain 7.2 VR tehnilised nõuded 7.3 VR lisaefektid

  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

7 VR parimad praktikad

7. peatükk

  • 7.1 VR kogemuse disain

Uurime praktilise näite najal, milliseid kogemuse disaini elemente tasub VRis kasutada ja millised on pigem halvad. Räägime kaamera liigutamisest, menüüdest ning üleüldisest õhustikust.

  • 7.2 VR tehnilised nõuded

VR kogemused peavad jooksma stabiilselt kõrgel kaadrisagedusel. Selle saavutamiseks tasub oma kogemuse arendamise käigus pidevalt silm peal hoida ka tehnilisel poolel. Antud alapeatükk tutvustab häid nippe, kuidas oma mängust probleemsed kohad kiirelt üles leida.

  • 7.3 VR lisaefektid

Unreal on visuaalselt väga võimas mängumootor, kuid VRi jaoks on mõistlik nii mitmedki eriefektid maha keerata. Vaatame täpsemalt, millised ja miks.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo