Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Noored Koodi
EN
Logi sisse

Noored Koodi

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus

14.1 Valgus ja varjud 14.2 Kiirgav materjal 14.3 Peegeldus ja udu 14.4 Mahutid (Volumes) 14.5 Veenev virtuaalne maailm

  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

14 Lõppviimistlus

14. peatükk pöörleb ümber mängu visuaalse lõppviimistluse.

  • 14.1 Valgus ja varjud

Valgus ja varjud on mängude oluline osa. Kuid tihti ka üks ressursimahukamaid protsesse. Vaatame, kuidas jõuda ilusate varjudeni, kaotamata midagi sujuvuses.

  • 14.2 Kiirgav materjal

Alati ei kiirga valgust lambipirnid - seda võivad teha ka kummalisema kujuga objektid. Katsetame, kuidas sellistes olukordades käituda.

  • 14.3 Peegeldus ja udu

Kummaline või valesti arvutatud peegeldus võib rikkuda kogu virtuaalse elamuse. Teeme tutvust, kuidas töötab peegeldus Unrealis. Lisame silmailu jaoks ka pisut tihedat udu.

  • 14.4 Mahutid (Volumes)

Mahutid aitavad kiirendada meie arendustööd, lahendada taseme disainiprobleeme või lisada huvitavaid visuaalseid efekte.

  • 14.5 Veenev virtuaalne maailm

Vaatame näidete põhjal, kuidas luua detailseid virtuaalseid keskkondi ning milliseid trikke kasutada selleks, et töötada nutikalt.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo