Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Noored Koodi
EN
Logi sisse

Noored Koodi

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine

11.1 Ajajoon (Timeline) 11.2 Level Sequence 11.3 Cinematics

  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

11 animeerimine

11. peatükk keskendub kõigele, mis liigub - olgu selleks automaatsed uksed või mängutegelased või filmilikud kaamerad.

  • 11.1 Ajajoon (Timeline)

Ajajoon on kindlasti lihtsaim viis, kuidas koodi kaudu animeerida väga erinevaid parameetreid - antud näites muudame näiteks lambivalguse intensiivsust.

  • 11.2 Level Sequence

Vahel on puhtalt läbi koodi animeerimine kohmakas, sest puudub peenem kontroll ajastuse üle. Probleemi lahendab Level Sequence.

  • 11.3 Cinematics

Kui sinu projektist on vaja teha filmilikku promovideot või ilusaid kunstipilte, siis on Unreal ka selleks valmis!

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo