9 VR kontroller nullist
9. peatükk kinnitab tõdemust, et parim viis millegi mõistmiseks on see ise nullist ehitada. Seega proovime nüüd teha ise VR etturi, mis sisaldab lisaks kätepulte, interaktsioonikiirt, lihtsat teleportatsiooni ning objektide haaramist.
Loome VR kontrolleri, mis töötaks sama hästi nii HTC Vive kui ka Oculus Rift kuvarprillide ning pultidega. Õnneks on Unreal'i sees selle jaoks palju eeltööd juba tehtud.
Arvutame välja erinevaid kiiri ehk vektoreid, mis 3D objektidega põrkudes annavad meile kasulikku informatsiooni virtuaalse maailma kohta.
Koodime väga lihtsa teleporteerumise mehhaanika, kasutades eelmises alapeatükis omandatud lähenemist.
Loome võimalikult lihtsa koodijupi, mille abil virtuaalses keskkonnas olevaid objekte saab puldiga haarata ning ka uuesti lahti lasta.