Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Noored Koodi
EN
Logi sisse

Noored Koodi

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli

6.1 Kättevõetavad objektid 6.2 Teleporteerumine 6.3 Sujuv liikumine

  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

6 Kohandame VR malli

6. peatükk võtab vaatluse alla Unreal'i enda VR mallid ning nende kasutusvõimalused ning kohandamise viisid.

  • 6.1 Kättevõetavad objektid

Kuidas teha nii, et iga objekt meie VR kogemuses oleks kätte võetav? Selgub, et ainult ühest linnukese vajutamisest ei piisa - peame sukelduma veidi sügavamale koodi.

  • 6.2 Teleporteerumine

Katsetame Unreal'i näidis-teleporteerumist ning üritame koodi lugedes aru saada, milliseid ühendusi muutes saaksime kujundada antud lahenduse oma käe järgi.

  • 6.3 Sujuv liikumine

Vaatame põgusalt ka sujuvat liikumist ning proovime isegi lennata. Tegemist on tõenäoliselt kõige peadpööritavama alapeatükiga.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo