Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Noored Koodi
EN
Logi sisse

Noored Koodi

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus

15.1 Kasutajaliides 15.2 Modelleerimine, muutjad 15.3 Eksport Unreal'i 15.4 Materjalide määramine

  • 16 Blender - keerulisem

15 Blender - Sissejuhatus

15. peatükk on mõeldud kõigile, kes soovivad luua oma kogemuste jaoks keerukamaid 3D objekte, kui Unreal seda võimaldab.

  • 15.1 Kasutajaliides

Püüame üle saada esimesest ehmatusest kohtudes Blender'i legendaarselt hirmuäravata kasutajaliidesega.

  • 15.2 Modelleerimine, muutjad

Teeme tutvust lihtsa objekti loomisega ning lihvime ka selle nurki, et jõuda mängus kasutatava mudelini.

  • 15.3 Eksport Unreal'i

Toome Blenderis loodud .fbx faili üle Unreal'i ning vaatame, milliseid sätteid selleks kasutada.

  • 15.4 Materjalide määramine

Lisame Blenderi objektile erinevaid materjale ning katsetame, kuidas need Unreal'is välja näevad.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo