Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Youth to Code
ET
Log in

Youth to Code

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus

15.1 Kasutajaliides 15.2 Modelleerimine, muutjad 15.3 Eksport Unreal'i 15.4 Materjalide määramine

  • 16 Blender - keerulisem

15 Blender - Sissejuhatus

15. peatükk on mõeldud kõigile, kes soovivad luua oma kogemuste jaoks keerukamaid 3D objekte, kui Unreal seda võimaldab.

  • 15.1 Kasutajaliides

Püüame üle saada esimesest ehmatusest kohtudes Blender'i legendaarselt hirmuäravata kasutajaliidesega.

  • 15.2 Modelleerimine, muutjad

Teeme tutvust lihtsa objekti loomisega ning lihvime ka selle nurki, et jõuda mängus kasutatava mudelini.

  • 15.3 Eksport Unreal'i

Toome Blenderis loodud .fbx faili üle Unreal'i ning vaatame, milliseid sätteid selleks kasutada.

  • 15.4 Materjalide määramine

Lisame Blenderi objektile erinevaid materjale ning katsetame, kuidas need Unreal'is välja näevad.

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment