Sissejuhatus
1. peatükk keskendub kursuse enda tutvustamisele - kes on juhendaja, millele järgnevate peatükkide vältel keskendutakse, miks kasutame just Unreal'i ja üldisi teadmisi virtuaalreaalsuse kohta.
Alustuseks teeme tutvust kursuse juhendajaga, kelleks on Tartu Ülikooli Arvutiteaduse instituudi doktorant Madis Vasser. Lisaks puudutame kursuse üldist ülesehitust ning seda, miks taolist videoseeriat üldse vaja võiks olla.
Võrdleme põgusalt mängumootoreid Unreal ja Unity 3D ning leiame vastust küsimusele, miks on selle kursuse raames eelistatud just Unreal. Lisaks teeme kiire põike ka Blender 3D rakenduse sisse.
Räägime virtuaalreaalsuse definitsioonist ja erinevatest mõistetest, nagu haaratus (immersion) ja kohalolu (presence). Lisaks käime üle mõned põhjuse, miks VR erineb tavamängudest ning mida peame arvestame, kui loome virtuaalseid maailmu mängija ümber. Kursuse jooksul läheme antud teemadega järjest rohkem süvitsi.