Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Noored Koodi
EN
Logi sisse

Noored Koodi

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus

1.1 Tutvustus juhendajast ja kursusest 1.2 Ülevaade programmidest 1.3 Mis on virtuaalreaalsus?

  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

Sissejuhatus

1. peatükk keskendub kursuse enda tutvustamisele - kes on juhendaja, millele järgnevate peatükkide vältel keskendutakse, miks kasutame just Unreal'i ja üldisi teadmisi virtuaalreaalsuse kohta.

  • 1.1 Tutvustus juhendajast ja kursusest

Alustuseks teeme tutvust kursuse juhendajaga, kelleks on Tartu Ülikooli Arvutiteaduse instituudi doktorant Madis Vasser. Lisaks puudutame kursuse üldist ülesehitust ning seda, miks taolist videoseeriat üldse vaja võiks olla.

  • 1.2 Ülevaade programmidest

Võrdleme põgusalt mängumootoreid Unreal ja Unity 3D ning leiame vastust küsimusele, miks on selle kursuse raames eelistatud just Unreal. Lisaks teeme kiire põike ka Blender 3D rakenduse sisse.

  • 1.3 Mis on virtuaalreaalsus?

Räägime virtuaalreaalsuse definitsioonist ja erinevatest mõistetest, nagu haaratus (immersion) ja kohalolu (presence). Lisaks käime üle mõned põhjuse, miks VR erineb tavamängudest ning mida peame arvestame, kui loome virtuaalseid maailmu mängija ümber. Kursuse jooksul läheme antud teemadega järjest rohkem süvitsi.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo