Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Noored Koodi
EN
Logi sisse

Noored Koodi

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood

5.1 Muutujad 5.2 Loogika 5.3 Loetav kood 5.4 Taaskasutatav kood

  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

5 Keerulisem kood

5. peatükk sukeldub sügavamale Blueprinti visuaalse programmeerimise maailma. Kasutame muutujaid, loogikat ja kommentaare, et luua veidi keerukamat ja ka taaskasutatavat koodi.

  • 5.1 Muutujad

Mis on muutujad ning kuidas neid Unreal'i sees rakendada? Loome lihtsal loenduri, mis näitab infot mänguekraanile.

  • 5.2 Loogika

Võtame kasutusele tingimuslaused - kontrollime, kas mingi tingimus vastab tõele ning sellest lähtuvalt hargneme koodis erinevaid teid pidi.

  • 5.3 Loetav kood

Blueprint võib olla visuaalselt väga ilus, aga ka väga segane. Selles alapeatükis pöörame juba varakult tähelepanu sellele, kui oluline on luua loetavat koodi ning kuidas seda teha. Eelkõige on see kasulik sulle endale - et saaksid ka nädala pärast aru, miks mõni koodijupp on just selline, nagu ta on :)

  • 5.4 Taaskasutatav kood

Õpime looma taaskasutatavat koodi - loome ühe interaktiivse üksuse ning kopeerime seda siis täpselt nii palju, kui parasjagu tuju tuleb. Aga koodi kirjutame vaid ühe korra!

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo