Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Youth to Code
ET
Log in

Youth to Code

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus

1.1 Tutvustus juhendajast ja kursusest 1.2 Ülevaade programmidest 1.3 Mis on virtuaalreaalsus?

  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

Sissejuhatus

1. peatükk keskendub kursuse enda tutvustamisele - kes on juhendaja, millele järgnevate peatükkide vältel keskendutakse, miks kasutame just Unreal'i ja üldisi teadmisi virtuaalreaalsuse kohta.

  • 1.1 Tutvustus juhendajast ja kursusest

Alustuseks teeme tutvust kursuse juhendajaga, kelleks on Tartu Ülikooli Arvutiteaduse instituudi doktorant Madis Vasser. Lisaks puudutame kursuse üldist ülesehitust ning seda, miks taolist videoseeriat üldse vaja võiks olla.

  • 1.2 Ülevaade programmidest

Võrdleme põgusalt mängumootoreid Unreal ja Unity 3D ning leiame vastust küsimusele, miks on selle kursuse raames eelistatud just Unreal. Lisaks teeme kiire põike ka Blender 3D rakenduse sisse.

  • 1.3 Mis on virtuaalreaalsus?

Räägime virtuaalreaalsuse definitsioonist ja erinevatest mõistetest, nagu haaratus (immersion) ja kohalolu (presence). Lisaks käime üle mõned põhjuse, miks VR erineb tavamängudest ning mida peame arvestame, kui loome virtuaalseid maailmu mängija ümber. Kursuse jooksul läheme antud teemadega järjest rohkem süvitsi.

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment