Graafika ja animatsioonid
Joonistamine aknasse

Joonistamist Pygames kasutatakse tavaliselt maastiku loomiseks ja mitte tegelaste loomiseks. Tegelased, kes mängudes ringi jooksevad või asjad, mida tegelased korjavad, on tavaliselt juba valmis pildid, mis on eelnevalt valmis joonistatud mõnes joonistusprogrammis. (Oluline on joonistada erinevate tegelaste erinevad asendid - seismine, paremale jooksmine, vasakule jooksmine, ronimine vms.). Joonistamise alla pygames kuuluvad värvide, kujundite, joonte jm taolise kasutamine. Vaatame, kuidas seda tehakse?
Esimesed katsetused joonistamiseks

Muudame kõigepealt ekraani tausta valgeks ja seejärel lisame ekraanile punase ringi, rohelise ristküliku ja sinise joone. Kujundite ükshaaval testimiseks peab kindlasti kirjutama ka juurde rea pygame.display.flip(), mis uuendab ekraani pilti.

Kõiki pygame.draw võimalusi ei ole mõtet siin selle väikese lehe peal välja tuua. Hea ülevaate kõikidest pygame.draw võimalustest leiad Pythoni pygame dokumentatsiooni lehelt, kus on iga funktsiooni juurde kirjutatud, mida ta teha oskab ja millised argumendid, millises järjekorras tuleb sulgudesse kirjutada: