Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Teeme ise arvutimänge
EN
Logi sisse

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Graafika ja animatsioonid

Liikumine


Eelmisel lehel vaatasime põhjalikumalt, kuidas enda kontrolli alla võtta klahvivajutused ja kuidas vastavalt vajutusele saab koodis midagi muuta. Tegelikult on Pygames palju selliseid sündmuseid mida saab enda kontrolli alla võtta ja oma soovide järgi kohandada. Kõige tuntumad nendest on

  • KEYDOWN - vaatasime eelmisel lehel
  • KEYUP
  • QUIT
  • MOUSEMOTION
  • MOUSEBUTTONUP
  • MOUSEBUTTONDOWN
  • jne



Kogu nimekirja kõikvõimalikest kontrollsündmustest, näiteks kas või mängukonsoolidega ühinemise jaoks või videote kasutamiseks, leiab aadressilt: http://www.pygame.org/docs/ref/event.html

Kõikide nende nn pygame.event'te kasutamine käib täpselt sama moodi nagu vaatasime KEYDOWN sündmuste kontrolli juures.

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused