Graafika ja animatsioonid
Klaviatuurilt juhtimine
Praeguseks osakme objekti liigutada nii mööda sirgjoont kui mööda kõverjoont, kuid tahaks ikkagi saada kontrolli ka endale.
Kuidas ise liigutada objekti ekraanil?
Selleks kasutame ära pygame sündmuste toimumise kontrollijat pygame.event.get() ja küsime tema
käest, millist klahvi vajutati (pygame.KEYDOWN) ning vastavalt millisele nooleklahvile (K_UP, K_DOWN,
K_LEFT, K_RIGHT) vajutati, muudame koordinaate pildi joonistamiseks.

Lisaks nooleklahvidele saab loomulikult sama moodi
kontrollida mistahes klahvi vajutust. Kõikide klahvide
vastavad käsud leiab pygame.KEYDOWN
dokumentatsioonist:
http://www.pygame.org/docs/ref/key.html
Koodi käima pannes ja klahvide tööd katsetades paned kindlasti tähele,
et kuitahes kaua ka ei hoiaks nooleklahvi all, siis liigutab antud
programm ikka vaid ühe korra linnukest. Selleks, et objekt liiguks ka
siis, kui ma klahvi all hoian, tuleb while tsükli ette kirjutada veel kolm rida:
