Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Teeme ise arvutimänge
EN
Logi sisse

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Graafika ja animatsioonid

Sujuvam animatsioon





Eelmise lehekülje näites liikus meie lind jonks-jonks ühest punktist teise. Kes enne näinud on, et linnud nii liiguvad? Sujuvuse saavutamiseks kasutatakse sama meetodit nagu joonte ühendamise korral. Punktide arv, kuhu pilt joonistatakse on palju tihedam. Kuna aga sama protseduuri - joonista ja värvi eelmine pilt üle, tehakse kümneid kui mitte sadu kordi, siis võetakse lisaks kasutusele tsükkel.

Uurime linnu lendamist veelkord, kuid nüüd tsükliga:


Palju huvitavam oleks ju kui lind ei liiguks sirgjooneliselt vaid hoopis mõne kõverjoone järgi.

Paneme oma linnu liikuma sinusoidi mööda, mille me mõned peatükid tagasi koostasime.

Keera lehte....

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused