Mida õppisid?

Jälle on möödunud üks tegus ja teadmiste rohke nädal. Lisandunud on palju erinevaid koodilõike, mida saab oma tulevastes mängudes ja programmides ära kasutada. Sellel nädalal õppisid:
- Pygame kasutama
- kuidas luua oma mängu akent?
- kuidas sellesse aknasse joonistada ja lsiada kujundeid?
- mis asjad on kujundite raamid?
- kuidas kasutatakse värve Pythonis?
- tegema kunsti
- kuidas vabakäe joont teha arvutis?
- kuidas panna erinevate kujundite asukoht üksteisest sõltuma?
- kuidas lisada pilte ekraanile?
- kuidas neid pilte või kujundeid liikuma panna?
- kuidas uuendatakse ekraani pilti?
- kuidas objektid panna liikuma mööda kõverjoont?
- mis asjad on flip() ja blit()?
- kuidas juhtida objekte ekraanil klaviatuuri abil?
- mis asi on sündmuste kontrollija ja kuidas seda ära kasutada?
- kuidas panna objektid liikuma hiire abil?
- said ülevaate teistest kontrollitavatest sündmustest Pygame's, mida oma programmids ära kasutada