Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Teeme ise arvutimänge
EN
Logi sisse

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Mida õppisid?

Jälle on möödunud üks tegus ja teadmiste rohke nädal. Lisandunud on palju erinevaid koodilõike, mida saab oma tulevastes mängudes ja programmides ära kasutada. Sellel nädalal õppisid:

  • Pygame kasutama
  • kuidas luua oma mängu akent?
  • kuidas sellesse aknasse joonistada ja lsiada kujundeid?
  • mis asjad on kujundite raamid?
  • kuidas kasutatakse värve Pythonis?
  • tegema kunsti
  • kuidas vabakäe joont teha arvutis?
  • kuidas panna erinevate kujundite asukoht üksteisest sõltuma?
  • kuidas lisada pilte ekraanile?
  • kuidas neid pilte või kujundeid liikuma panna?
  • kuidas uuendatakse ekraani pilti?
  • kuidas objektid panna liikuma mööda kõverjoont?
  • mis asjad on flip() ja blit()?
  • kuidas juhtida objekte ekraanil klaviatuuri abil?
  • mis asi on sündmuste kontrollija ja kuidas seda ära kasutada?
  • kuidas panna objektid liikuma hiire abil?
  • said ülevaate teistest kontrollitavatest sündmustest Pygame's, mida oma programmids ära kasutada
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused