Graafika ja animatsioonid
Hiirega liigutamine
Klaviatuurilt objektide liigutamine on lihtne. Kuulad muudkui KEYDOWN'i käskusid ja kirjutad selle järele
if-lausete abil, mis siis juhtuma peaks. Analoogse süsteemi järgi toimub ka hiirega objektide juhtimine
ekraanil. Pidevalt tuleb kuulata MOUSEMOTION'it ja vastavalt hiire liikumisele kirjutada oma koodi lõik, mis ütleb, mida siis tegema peab kui hiir liigub.
Järgnevalt vaatame kahte näidet hiirega objektide liigutamise kohta. Esimeses näites liigub objekt alati
kaasa kui hiir liigub ja teises vaid siis, kui hiirega objektist nö kinni hoida.
Esimene variant on kasulik näiteks ussimängu analoogia programmeerimisel, kui tahta ussi juhtida hiire
kaudu, teine on lihtsalt igas muus olukorras kasulik:)
1. näide: objekt liigub siis, kui hiir liigub:


1. näide: objekt liigub siis, kui hiirega temast kinni võetakse:
