4 Ettur, füüsika, kood
4. peatükk keskendub meie mängu katsetamisele, lihtsa füüsika lisamisele ning ka esimestele koodijuppidele.
Lisame projektile mängija poolt juhitava VR kontrolleri ("ettur") ning testime oma sisu.
Lisame projektile ka klassikalise esimeses vaates kontrolleri juhuks, kui meil ei ole VR seadet alati testimiseks käepärast.
Katsetame, kuidas käib füüsikaliste omaduste lisamine erinevatele objektidele. Mõne mudeli puhul on see lihtne, teistel juhtudel peame pisut rohkem vaeva nägema. Tulemus on aga igal juhul seda väärt!
Kiirendusega näidisvideo sellest, kuidas praeguse hetkeni omandatud oskustega luua mudel mõnest siseruumist. Kasutatud võtted: piltide importimine, objektide importimine, geomeetria pintslid, mängija kontrolleri lisamine.
Alustame Unreal'i võimsa visuaalse programmeerimise liidesega tutvumist, tehes väga lihtsa koodijupi taseme Blueprint aknas.
Jätkame sissejuhatust Blueprint programmeerimisse, arendades edasi eelnevalt loodud koodijuppi ning tutvudes mõne uue funktsioonikastikesega.