Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Youth to Code
ET
Log in

Youth to Code

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist

9.1 Kaamera ja puldid 9.2 Kiirte arvutamine 9.3 Teleportatsioon 9.4 Objektide haaramine

  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

9 VR kontroller nullist

9. peatükk kinnitab tõdemust, et parim viis millegi mõistmiseks on see ise nullist ehitada. Seega proovime nüüd teha ise VR etturi, mis sisaldab lisaks kätepulte, interaktsioonikiirt, lihtsat teleportatsiooni ning objektide haaramist.

  • 9.1 Kaamera ja puldid

Loome VR kontrolleri, mis töötaks sama hästi nii HTC Vive kui ka Oculus Rift kuvarprillide ning pultidega. Õnneks on Unreal'i sees selle jaoks palju eeltööd juba tehtud.

  • 9.2 Kiirte arvutamine

Arvutame välja erinevaid kiiri ehk vektoreid, mis 3D objektidega põrkudes annavad meile kasulikku informatsiooni virtuaalse maailma kohta.

  • 9.3 Teleportatsioon

Koodime väga lihtsa teleporteerumise mehhaanika, kasutades eelmises alapeatükis omandatud lähenemist.

  • 9.4 Objektide haaramine

Loome võimalikult lihtsa koodijupi, mille abil virtuaalses keskkonnas olevaid objekte saab puldiga haarata ning ka uuesti lahti lasta.

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment