Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Youth to Code
ET
Log in

Youth to Code

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli

6.1 Kättevõetavad objektid 6.2 Teleporteerumine 6.3 Sujuv liikumine

  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

6 Kohandame VR malli

6. peatükk võtab vaatluse alla Unreal'i enda VR mallid ning nende kasutusvõimalused ning kohandamise viisid.

  • 6.1 Kättevõetavad objektid

Kuidas teha nii, et iga objekt meie VR kogemuses oleks kätte võetav? Selgub, et ainult ühest linnukese vajutamisest ei piisa - peame sukelduma veidi sügavamale koodi.

  • 6.2 Teleporteerumine

Katsetame Unreal'i näidis-teleporteerumist ning üritame koodi lugedes aru saada, milliseid ühendusi muutes saaksime kujundada antud lahenduse oma käe järgi.

  • 6.3 Sujuv liikumine

Vaatame põgusalt ka sujuvat liikumist ning proovime isegi lennata. Tegemist on tõenäoliselt kõige peadpööritavama alapeatükiga.

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment