Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Youth to Code
ET
Log in

Youth to Code

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood

5.1 Muutujad 5.2 Loogika 5.3 Loetav kood 5.4 Taaskasutatav kood

  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

5 Keerulisem kood

5. peatükk sukeldub sügavamale Blueprinti visuaalse programmeerimise maailma. Kasutame muutujaid, loogikat ja kommentaare, et luua veidi keerukamat ja ka taaskasutatavat koodi.

  • 5.1 Muutujad

Mis on muutujad ning kuidas neid Unreal'i sees rakendada? Loome lihtsal loenduri, mis näitab infot mänguekraanile.

  • 5.2 Loogika

Võtame kasutusele tingimuslaused - kontrollime, kas mingi tingimus vastab tõele ning sellest lähtuvalt hargneme koodis erinevaid teid pidi.

  • 5.3 Loetav kood

Blueprint võib olla visuaalselt väga ilus, aga ka väga segane. Selles alapeatükis pöörame juba varakult tähelepanu sellele, kui oluline on luua loetavat koodi ning kuidas seda teha. Eelkõige on see kasulik sulle endale - et saaksid ka nädala pärast aru, miks mõni koodijupp on just selline, nagu ta on :)

  • 5.4 Taaskasutatav kood

Õpime looma taaskasutatavat koodi - loome ühe interaktiivse üksuse ning kopeerime seda siis täpselt nii palju, kui parasjagu tuju tuleb. Aga koodi kirjutame vaid ühe korra!

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment