Detailsem keskkond
3. peatükk võtab fookusesse detailsema keskkonna loomise ning teistest projektidest objektide sissetoomise. Uurime ka 3D objektide peale materjalide loomist ning erinevaid viise, kuidas tuua projekti sisse pilte.
Lisame keskkonda objekte ning mudeldame lihtsamaid kujusid ka ise. Seejärel püüame objektidele rakendada erinevaid eelvalikus pakutavaid materjale. Lõpetuseks toome mõnest teisest projektist sisse lisaobjekte.
Proovime luua uue materjali täiesti nullist. Tutuvume materjali akna erinevate osadega. Alapeatüki lõpuks on meil olemas päris enda käe järgi seatud materjal, mida saab objektidele rakendada.
Proovime Unreal'i sisse tuua mõnd tavalist pilti ning kuvada seda 3D objekti peal. Katsetame erinevaid lähenemisi ja arutame nende plusse ning miinuseid.