14 Lõppviimistlus
14. peatükk pöörleb ümber mängu visuaalse lõppviimistluse.
Valgus ja varjud on mängude oluline osa. Kuid tihti ka üks ressursimahukamaid protsesse. Vaatame, kuidas jõuda ilusate varjudeni, kaotamata midagi sujuvuses.
Alati ei kiirga valgust lambipirnid - seda võivad teha ka kummalisema kujuga objektid. Katsetame, kuidas sellistes olukordades käituda.
Kummaline või valesti arvutatud peegeldus võib rikkuda kogu virtuaalse elamuse. Teeme tutvust, kuidas töötab peegeldus Unrealis. Lisame silmailu jaoks ka pisut tihedat udu.
Mahutid aitavad kiirendada meie arendustööd, lahendada taseme disainiprobleeme või lisada huvitavaid visuaalseid efekte.
Vaatame näidete põhjal, kuidas luua detailseid virtuaalseid keskkondi ning milliseid trikke kasutada selleks, et töötada nutikalt.