Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Youth to Code
ET
Log in

Youth to Code

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine
  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus

14.1 Valgus ja varjud 14.2 Kiirgav materjal 14.3 Peegeldus ja udu 14.4 Mahutid (Volumes) 14.5 Veenev virtuaalne maailm

  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

14 Lõppviimistlus

14. peatükk pöörleb ümber mängu visuaalse lõppviimistluse.

  • 14.1 Valgus ja varjud

Valgus ja varjud on mängude oluline osa. Kuid tihti ka üks ressursimahukamaid protsesse. Vaatame, kuidas jõuda ilusate varjudeni, kaotamata midagi sujuvuses.

  • 14.2 Kiirgav materjal

Alati ei kiirga valgust lambipirnid - seda võivad teha ka kummalisema kujuga objektid. Katsetame, kuidas sellistes olukordades käituda.

  • 14.3 Peegeldus ja udu

Kummaline või valesti arvutatud peegeldus võib rikkuda kogu virtuaalse elamuse. Teeme tutvust, kuidas töötab peegeldus Unrealis. Lisame silmailu jaoks ka pisut tihedat udu.

  • 14.4 Mahutid (Volumes)

Mahutid aitavad kiirendada meie arendustööd, lahendada taseme disainiprobleeme või lisada huvitavaid visuaalseid efekte.

  • 14.5 Veenev virtuaalne maailm

Vaatame näidete põhjal, kuidas luua detailseid virtuaalseid keskkondi ning milliseid trikke kasutada selleks, et töötada nutikalt.

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment