Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Youth to Code
ET
Log in

Youth to Code

<< Kõik kursused

  • Eelseadistus
  • 1 Sissejuhatus
  • 2 Unreal - teeme tutvust
  • 3 Detailsem keskkond
  • 4 Ettur, füüsika, kood
  • 5 Keerulisem kood
  • 6 Kohandame VR malli
  • 7 VR parimad praktikad
  • 8 Terviku loomine
  • 9 VR kontroller nullist
  • 10 Suhtlus komponentide vahel
  • 11 Animeerimine

11.1 Ajajoon (Timeline) 11.2 Level Sequence 11.3 Cinematics

  • 12 Optimeerimine
  • 13 Veel kasulikku
  • 14 Lõpp-viimistlus
  • 15 Blender - sissejuhatus
  • 16 Blender - keerulisem

11 animeerimine

11. peatükk keskendub kõigele, mis liigub - olgu selleks automaatsed uksed või mängutegelased või filmilikud kaamerad.

  • 11.1 Ajajoon (Timeline)

Ajajoon on kindlasti lihtsaim viis, kuidas koodi kaudu animeerida väga erinevaid parameetreid - antud näites muudame näiteks lambivalguse intensiivsust.

  • 11.2 Level Sequence

Vahel on puhtalt läbi koodi animeerimine kohmakas, sest puudub peenem kontroll ajastuse üle. Probleemi lahendab Level Sequence.

  • 11.3 Cinematics

Kui sinu projektist on vaja teha filmilikku promovideot või ilusaid kunstipilte, siis on Unreal ka selleks valmis!

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment