Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Teeme ise arvutimänge
ET
Log in

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
    • Eessõna
    • Hakkame pihta!
      • Esimesed katsetused
      • Esimene päris programm
      • Esimene mäng
    • Olulised mõisted
      • Muutujad
      • Arvud ja sõned
    • Veateated
    • Matemaatika
      • Põhitehted
      • Suurendamine ja vähendamine
      • Eriti suured ja eriti väiksed arvud
      • Moodul math
    • Andmetüübid
    • Sisend ja väljund
      • "print" käsk, end="", koma ja +
      • Sisendi küsimine failist või veebist
    • Esimene graafika
    • Mida õppisid?
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Olulised mõisted ja sissejuhatus

Mida õppisid?

Päris palju uusi asju minu arvates!

Vaatame veelkord selle nimekirja üle. Sa õppisid:

  • Pythonit installeerima
  • kuidas Thonny käima panna?
  • kuidas käsurida kasutada?
  • nägid, kuidas Python arvutada oskab ja milleks on seda vaja
  • kasutama Thonny tekstiredaktorit oma esimeste programmikeste tegemiseks
  • kuidas panna programme Pythonis käima?
  • ühtteist veateadetest
  • kuidas Python jätab "meelde" asju, kasutades muutujaid?
  • et muutujaid kutsutakse ka nimedeks või muutuja nimedeks
  • et muutujate sisuks võib olla väga palju erinevat tüüpi infot (arvud, tekstid, muusika, pildid, objektid vms)
  • kuidas panna Python arvutama erinevaid tehteid?
  • mis vahe on täisarvudel ja ujukomaarvudel ja kuidas üht teiseks muuta?
  • kuidas astendatakse Pythonis (see on teiste programmeerimiskeeltega võrreldes erinev)?
  • mis on e-notatsioon?
  • kuidas jäägiga jagada?
  • ühte andmetüüpi teiseks muutma
  • kuidas saada teada, millise andmetüübiga on muutuja?
  • kuidas saadakse sisendit?
  • kuidas väljastada mitme andmetüübiga asju segamini ühel real kasutades koma või +?
  • kuidas väljastada pikka sõnet mitmel real?
  • kuidas muuta sõnekujuline sisend arvuks?
  • kuidas saada sisendit failist või veebist?
  • kuidas installeerida Thonnyle/Pythonile uus Pygame moodul?
  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment