Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Teeme ise arvutimänge
EN
Logi sisse

Teeme ise arvutimänge

  • Esileht
  • I RAAMAT
    • Eessõna
    • Hakkame pihta!
      • Esimesed katsetused
      • Esimene päris programm
      • Esimene mäng
    • Olulised mõisted
      • Muutujad
      • Arvud ja sõned
    • Veateated
    • Matemaatika
      • Põhitehted
      • Suurendamine ja vähendamine
      • Eriti suured ja eriti väiksed arvud
      • Moodul math
    • Andmetüübid
    • Sisend ja väljund
      • "print" käsk, end="", koma ja +
      • Sisendi küsimine failist või veebist
    • Esimene graafika
    • Mida õppisid?
  • II RAAMAT
  • III RAAMAT
  • IV RAAMAT
  • V RAAMAT
  • VI RAAMAT

Olulised mõisted ja sissejuhatus

Mida õppisid?

Päris palju uusi asju minu arvates!

Vaatame veelkord selle nimekirja üle. Sa õppisid:

  • Pythonit installeerima
  • kuidas Thonny käima panna?
  • kuidas käsurida kasutada?
  • nägid, kuidas Python arvutada oskab ja milleks on seda vaja
  • kasutama Thonny tekstiredaktorit oma esimeste programmikeste tegemiseks
  • kuidas panna programme Pythonis käima?
  • ühtteist veateadetest
  • kuidas Python jätab "meelde" asju, kasutades muutujaid?
  • et muutujaid kutsutakse ka nimedeks või muutuja nimedeks
  • et muutujate sisuks võib olla väga palju erinevat tüüpi infot (arvud, tekstid, muusika, pildid, objektid vms)
  • kuidas panna Python arvutama erinevaid tehteid?
  • mis vahe on täisarvudel ja ujukomaarvudel ja kuidas üht teiseks muuta?
  • kuidas astendatakse Pythonis (see on teiste programmeerimiskeeltega võrreldes erinev)?
  • mis on e-notatsioon?
  • kuidas jäägiga jagada?
  • ühte andmetüüpi teiseks muutma
  • kuidas saada teada, millise andmetüübiga on muutuja?
  • kuidas saadakse sisendit?
  • kuidas väljastada mitme andmetüübiga asju segamini ühel real kasutades koma või +?
  • kuidas väljastada pikka sõnet mitmel real?
  • kuidas muuta sõnekujuline sisend arvuks?
  • kuidas saada sisendit failist või veebist?
  • kuidas installeerida Thonnyle/Pythonile uus Pygame moodul?
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused