Õppeained, mida võib kaaluda edaspidi võtta:
- Programmeerimise alused
- Programmeerimine
- Programmeeerimine II
- Objektorienteeritud programmeerimine
- Programmeerimine C-keeles ja assembleris
- Programmeerimine keeles C++
- Algoritmid ja andmestruktuurid
- Sissejuhatus andmebaasidesse
- Andmebaasid
- Andmebaasid edasijõudnutele
- Arvuti arhitektuur ja riistvara I
- Operatsioonisüstseemid
- Tarkvaratehnika
- Tarkvara testimine
- Infoturve
- Andmeturve
- Veebirakenduste turvalisus
- Veebirakenduste loomine
- Veebilehtede loomine
- Arvutimängude loomine ja disain
- Programmeerimismustrid arvutimängudes
- Multimeedia
- Tehisintellekt
- Võrgutehnoloogia I
- Inimese ja arvuti interaktsioon
- Sissejuhatus andmeteadusesse
- Tehislik ja loomulik mõistus
- Keeletehnoloogia
- Tehisintellekti algkursus
- Usaldusväärne tehisintellekt
Täiendav materjal andmeteaduse huvilistele: