Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 18. tund | Sisukord | 20. tund >> |
19. tund. Vaheprojekti koostamine
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- oskan märgata puudujääke kaaslase mängus ja tegema ettepanekuid mängu parendamiseks.
- oskan anda tagasisidet kaaslase mängule.
- oskan parandada vigu enda mängus
Teemad:
- Mängu pealkirja mõtlemine
- Mängu reeglite kirjutamine
- Kaaslaste mängude mängimine ja tagasisidestamine
- Paranduste tegemine mängus.
Mõisted: ...,...
Vaheprojekt
1. Oled jõudnud oma mängu juba peaaegu valmis. Jäänud on veel lõppviimistlemine. Nüüd on vaja veel lisada mängule andmed. Igal mängul on olemas alati nimi ja mängimise reeglid. Mõtle ja kirjuta vihikusse järgmised asjad:
a) Mängu nimi – põneva ja huvitava nimega mäng innustab teisi sinu mängu mängima.
b) Mängu kirjeldus – mis tüüpi mäng sul on – kas näiteks võidusõit, pallimäng, kiirusemäng või midagi muud.
c) Mängu reeglid, mis selgitavad, kuidas mängu mängida. Kust ja kuidas mäng algab, mida peab mängus tegema, mille eest saab punkte jne. Need andmed kirjuta ilusa kujundatud paberi peale ja võta lõpuüritusele kaasa. Sellest saab sinu filmi reklaam.
2. Nüüd teeme veel viimase mängu lõppkatsetamise enne esitlemist. Kogunege rühmaliikmetega kokku ja mängige üksteise mänge. Kui on katsetamisel probleeme tee parandused mängus. Kindlasti ütle ka kaaslastele, mis on nende mängudes head ja huvitavat. Kõik vajalikud juhendid paranduste tegemiseks on sellel veebilehel https://progekodu.weebly.com/
3. Ära unusta enda mängu salvestamist!
4. Järgmisel tunnil toimub enda mängude tutvustamine. Mõtle läbi, kuidas sa külalistele oma mängu tutvustaksid.
Olid tubli!
Iseseisvad ülesanded:
- Kirjuta välja mängu nimi, kirjeldus ja reeglid.
- Katseta mängu rühmaliikmetega üksteise mänge mängides.
- Mõtle, kuidas tutvustad mängu järgmisel tunnil külalistele.
Mõisted koos seletustega:
-
Viited:
- KoduGameLab. http://www-int.kodugamelab.com/
- Saarpuu, K. (2012) Juhendid. https://progekodu.weebly.com//
<< 18. tund | Sisukord | 20. tund >> |