Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
20. tund. Vaheprojekti esitlus
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- esitlen kaaslastele oma mängu;
- selgitan enda mängu põhimõtteid;
- tagasisidestan teiste õppijate mänge;
- tunnustan teiste töid.
Teemad:
- Mängude esitlemine
- Oma töö reflekteerimine
- Kaaslaste töö tagasisidestamine
Mõisted: esitlus, tagasiside
Vaheprojekti esitlus
1. Sinu mäng on nüüd esitlemiseks valmis. Täna näitad külalistele oma mängu. Õpetaja on teid rühmadesse jaganud. Kogune oma rühmaga kokku ja otsustage, mis järjekorras te oma mänge näitate.
2. Tutvusta oma mängu oma reklaamlehe abil, ava mäng ja palu külalistel mängu proovida. Kui külalistel on mängu kohta küsimusi, siis vasta nendele. Külalised lisavad oma mõtted sinu mängu kohta sellele veebiseinale https://padlet.com
3. Kui oled esitlemise lõpetanud lisa ka enda postitus veebiseinale https://padlet.com Kirjuta:
- kuidas sulle mängu loomine meeldis;
- milliste asjade tegemine oli lihtne;
- milliste asjade tegemine oli keeruline;
- mida sa järgmine kord teisiti teeksid.
Sa olid tubli ja saad tunnistuse Tubli programmeerija!
Kui sa soovid võid kodus veel mänge luua. Kõik juhendid leiad sa sellelt veebilehelt https://progekodu.weebly.com/
Iseseisvad ülesanded:
- Esitlege rühmades oma mänge külalistele.
- Tutvusta mängu reklaamlehe abil.
- Kirjuta Padleti seinale:
- kuidas sulle mängu loomine meeldis;
- milliste asjade tegemine oli lihtne;
- milliste asjade tegemine oli keeruline;
- mida sa järgmine kord teisiti teeksid.
Mõisted koos seletustega:
-
Viited:
- KoduGameLab. http://www-int.kodugamelab.com/
- Saarpuu, K. (2012) Juhendid. https://progekodu.weebly.com//