Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 17. tund | Sisukord | 19. tund >> |
18. tund. Mängu lõpetamine
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- täiendan KoduGameLab programmis enda maailma;
- oskan muuta objektide asukohta maailmas;
- lisan enda maailmale mängulise elemendi - objektide ja punktide kogumine;
- lisan mängule lõpu:
- analüüsin programmis tekkinud vigu ning parandan neid vajadusel.
Teemad:
- Maailma täiendamine
- Mängulise elemendi lisamine
- Mängule lõpu lisamine
Mõisted: ...,...
Mängu lõpetamine
1. Eelmisel tunnil lisasime me enda mängule vestluse kahe objekti vahel. Kas sa mäletad, kuidas sa seda tegid? Vali veel kaks objekti, keda omavahel vestlema panna ning kirjuta see vestlus vihikusse. Sa võid näiteks lisada mõne sõiduki, kes on mingi aarde valvur. Kontrolli, et sul pole vigu. Alusta lauset alati suure tähega ja lõpeta õige kirjavahemärgiga.
2. Ava oma mäng ja programmeeri need tegelased omavahel vestlema. Kui vaja, lisa veel uus tegelane.
Videojuhend asub siin
3. Sinu mäng on peaagu valmis. Sinu tegelased oskavad palju erinevaid asju teha. Puudu on veel üks tähtis asi – mängu lõpetamine.
4. Täna õpime, kuidas lisada mängule lõpp – Game Over! Uuri juhendit ja lisa enda mängule lõpp
5. Nüüd peaks sinu mäng valmis olema.
6. Salvesta oma mäng.
7. Mängi pinginaabri mängu ja anna tagasisidet. Nimeta, mis on hästi ja tee ettepanekuid muutmiseks.
Iseseisvad ülesanded:
- Programmeerimi tegelased omavahel vestlema.
- Lisa mängule lõpp- "Game over!".
Mõisted koos seletustega:
-
Viited:
- KoduGameLab. http://www-int.kodugamelab.com/
- Sild, M. (2018) Videod.
- Saarpuu, K. (2018) Juhendid. https://progekodu.weebly.com//
<< 17. tund | Sisukord | 19. tund >> |