Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 15. tund | Sisukord | 17. tund >> |
16. tund. Punktide lisamine
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- oskan lisada enda maailmale erinevaid objekte;
- oskan muuta objektide suurust ja värvi;
- oskan muuta objektide asukohta maailmas;
- lisan enda maailmale mängulise elemendi - objektide ja punktide kogumine:
- analüüsin programmis tekkinud vigu ning parandan neid vajadusel.
Teemad:
- objektide lisamine
- mängulise elemendi lisamine - punktide kogumine
Mõisted: programm, objekt
Puntide lisamine mängule
1. Sinu mängus on nüüdseks olemas oma kujundatud mängumaailm, ringisõitvad sõidukid ning objektid, mida sõidukid oskavad ära süüa. Kas sa oled rahul enda tööga? Mõtle ka selle peale, kuidas sa oled arendanud enda mänguideed. Kui vaja, muuda objektide asukohta mängus või lisa erinevaid objekte.
2. Ava mäng: load world – my worlds – minu mäng.
3. Vaata mäng üle, proovi mängida.
4. Täna õpime, kuidas anda oma mängus punkte. Punkte saab anda siis, kui sõiduk mingi objektiga kokku põrkab – õunaga, puuga või kiviga.
5. Punktide saamise juhend on siin:
6. Programmeeri nüüd oma sõidukid punkte koguma. Sa võid teha nii, et üks sõiduk kogub punaseid punkte ja teine siniseid.
7. Katseta, kas su programm töötab. Sa võid seda teha koos pinginaabriga.
8. Kui sa soovid anda ka miinuspunkte, síis uuri seda juhendit https://progekodu.weebly.com/uploads/2/9/7/5/2975889/kodu_2._tund_2.pdf
Sa olid täna tubli!
Iseseisvad ülesanded:
- Lisada eelmises tunnis koostatud mängu, et objekte korjates saaks punkte.
Mõisted koos seletustega:
-
Viited:
- KoduGameLab. http://www-int.kodugamelab.com/
- Sild, M. (2018) videod.
- Saarpuu, K. (2012) Juhendid. https://progekodu.weebly.com//
<< 15. tund | Sisukord | 17. tund >> |