Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
11. tund. Sissejuhatus arvutimängude loomisesse
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- ...tead sa, milliseid erinevaid liike arvutimänge on olemas
- ...oskad avada programmi KoduGameLab
- ...tunned programmi KoduGameLab põhilisi tööriistu
- ...oskad KoduGameLab programmiga maailma luua ja sinna objekte lisada
- ...oskad KoduGameLab programmiga loodud maailma salvestada
Teemad:
- Mis on arvutimäng?
- KoduGameLab programm ja põhilised tööriistad
- Maailma loomine KoduGameLab programmiga
- Objektide lisamine loodud maailma
- Maailma salvestamine
Mõisted:
- Mäng
- Arvutimäng
- Programm
- Objekt
Arvutimängu loomine
Iseseisvad ülesanded:
- Vasta küsimustele:
- Milliseid arvutimänge oled sa mänginud?
- Mida saab nendes mägudes teha?
- Miks sulle need mängud meeldivad? Mis sa arvad, kas selliste mängude loomine on lihtne või keeruline?
- Milliseid oskusi on vaja arvutimängude loomiseks?
- Ava üks KoduGameLabi mäng ja proovi seda mängida. Katseta, kuidas selline mäng töötab.
- Kujunda KoduGameLabis oma maailm
- Lisa loodud maailma ka objekte
- Vasta küsimustele:
- Kuidas sul täna läks?
- Kas sulle meeldis see programm?
Mõisted koos seletustega:
- Mäng
Mäng on vähemalt ühe mängijaga ja reeglitega tegevus, millel on olemas võidutingimus.
- Arvutimäng
Arvutimäng on mäng, mida mängitakse arvutiekraanil.
- Programm
Käsujada, mida arvuti täidab mingi ülesande täitmiseks.
- Objekt
Objekt on ese, isik või nähtus, kellele või millele on tegevus suunatud.
Viited:
- Arvutimängud. https://beta.wikiversity.org/wiki/Arvutim%C3%A4ngud
- Sild, M. (2018), videojuhend. https://youtu.be/0vyoBes9UPo
- Sild, M. (2018), videojuhend. https://youtu.be/2-zGBlcFLxw
- Sild, M. (2018), videojuhend. https://youtu.be/GCPEtERrnts
- Saarpuu, K. (2012) Juhendid. https://progekodu.weebly.com//