13. Ülesanded: PyGame- hiir
Teooriapeatükid:
Ülesanne 1
Lisa aknasse pilt (lennuk, mesilane vms) ning lase sellel liikuda aknas koos hiirenoolega. Nii võid lisada oma hiirenoole asemele mingi vinge raami või tegelase, mida hiljem saad mõnes loodavas mängus kasutada.
Ülesanne 2
Lisa aknasse teine pilt, mida saab hiireklõpsuga "kaasa võtta" ja uude kohta panna. Koos eelmise ülesande kangelasega saame tegevuse: lendav lennuk paneb kaupa maha või võtab üles, mesilane jätab õietolmuämbri põllule vms.
Ülesanne 3
Lisa kogu programmi aknale tegevusega sobiv taust (maastik vms). Üks näide tulemusest:
https://www.youtube.com/watch?v=cbI7MbSKmNQ
Ülesanne 4
Lisa aknasse 3 pilti ja püüa hiireklõpsuga neid ekraanilt kustutada: iga hiireklõpsu peale kontrollitakse, kas mõni neist kolmest kujundist (kujundi koordinaatidest) on piisavalt lähedal hiirenoolele (hiirenoole koordinaatidele). Kui on, joonistatakse ekraanipilt uuesti, kuid ilma selle pildita.
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/