12. Ülesanded: PyGame- klaviatuur
Teooriapeatükid:
Ülesanne 1
Joonista ekraani keskele sinine ring ning pane see liikuma vastavalt nooleklahvidele nii vertikaalis kui horisontaalis. Leia kiirus (sammu suurus e. koordinaatide muutumise kiirus), mille puhul liigutamine on mugav.
Ülesanne 2
Lisa juurde ka klahvide PAGE UP ja PAGE DOWN kasutamise võimalu nii, et nende kasutamise puhul muutuks y-koordinaat 3 korda kiiremini kui nooleklahvide puhul.
Ülesanne 3
Lisa juurde ringi algpositsiooni viimine klahviga HOME: pärast klahvile HOME vajutamist viiakse ring taas akna keskele tagasi.
Ülesanne 4
Aseta sinise ringi kõrvale ka punane ring akna keskele. Lisa ka temale sarnane liikumine nagu punasel ringil nooleklahvide abil, kuid nüüd hoopis klahvide WASD abil: W - üles, A - vasakule, S - alla, D - paremale (vaata nende asetust, siis taipad, miks). Tee nii, et klahvi HOME abil liiguksid mõlemad ringid algpositsiooni. Nüüd peaksid saama ühe käega üht, teisega teist ringi liigutada.
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/