15.-16.Ülesanded: Pygame- mängu loomine
Kursuse lõpuks loome me kas mängu või (kui mängu loomise idee ei köida) muu graafilise liidesega programmi. Selleks:
- Leia hea idee, arvestades samal ajal, et see oleks antud aja jooksul teostatav.
- Kavanda algoritm, alustades üldisest tasemest: milliseid plokke on mängu loomiseks vaja, kuidas tuleks iga plokk koostada, kas töömahtu saab kuidagi vähendada (sobivad funktsioonid, tsüklid jne).
- Keskendu algselt koodi kirjutamisele, kasutades vajadusel suvalist graafikat jms, alles hiljem otsi või loo sobivad tegelaskujud, taustad jne.
- Kommenteeri oma koodi pidevalt.
- Aruta sõpradega probleemide üle, äkki on keegi olnud sarnase asjaga hädas.
- Testi ja anna programm sõpradele testimiseks, sest endal on raske alati võimalikke vigu näha.
Näiteid sarnastel kursustel loodud mängudest võid vaadata videoklipist.
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/