Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Python koolis
EN
Logi sisse

Python koolis

  • Sissejuhatus
  • Teemad
  • PyGame
  • ÜLESANDED

1 Käsurida, muutujad
2 Sisend, väljund, tingimus
3 Tsükkel
4 Järjend
5 Sõnastik
6 Funktsioon
7 Failioperatsioonid
8 Moodulid
9 Pygame: aken
10 PyGame: pildid, tekst
11 PyGame: animeerimine
12 PyGame: juhtimine klaviatuuriga
13 PyGame: juhtimine hiirega
14 PyGame: heli kasutamine
15-16 PyGame: mängu loomine

15.-16.Ülesanded: Pygame- mängu loomine

Kursuse lõpuks loome me kas mängu või (kui mängu loomise idee ei köida) muu graafilise liidesega programmi. Selleks:

  • Leia hea idee, arvestades samal ajal, et see oleks antud aja jooksul teostatav.
  • Kavanda algoritm, alustades üldisest tasemest: milliseid plokke on mängu loomiseks vaja, kuidas tuleks iga plokk koostada, kas töömahtu saab kuidagi vähendada (sobivad funktsioonid, tsüklid jne).
  • Keskendu algselt koodi kirjutamisele, kasutades vajadusel suvalist graafikat jms, alles hiljem otsi või loo sobivad tegelaskujud, taustad jne.
  • Kommenteeri oma koodi pidevalt.
  • Aruta sõpradega probleemide üle, äkki on keegi olnud sarnase asjaga hädas.
  • Testi ja anna programm sõpradele testimiseks, sest endal on raske alati võimalikke vigu näha.

Näiteid sarnastel kursustel loodud mängudest võid vaadata videoklipist.


Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Courses’i keskkonna kasutustingimused