Arvutiteaduse instituut
Logi sisse
  • English
  • Kursused
  • 2020/21 sügis
  • Arvutimängude loomine ja disain (MTAT.03.263)

Arvutimängude loomine ja disain 2020/21 sügis

  • Main
  • Lectures
    • Homework 1
    • Homework 2
    • Homework 3
  • Labs
    • Lab1 Introduction to Unity
    • Lab2 Space Game part 1
    • Lab3 Space Game part 2
    • Lab4 Unity Components
    • Lab5 Project Setup
    • Lab6 Tower Defence
    • Lab7 Tower Defence GUI & Buildings
    • Lab8 Tower Defence Content
    • Lab9 Blender Tree
    • Lab10 Sounds
    • Lab11 Animations
    • Lab12 Level Design
    • Lab13 Editor Extensions
    • Lab14 Lighting
    • Lab15 Procedural Generation
  • Projects
    • Design Document
    • Peer Review
  • Discord
  • Points
  • Links

Homework 3 - Game Mechanics

Watch a video: Good Game Design is like a Magic Trick

Create a mockup drawing for one of your game idea.
Add the following things to your drawing:

  1. Functional space of your game
  2. Most important objects in your game (4-7 objects)
  3. Operative actions and decisions (3-7 actions)

Describe each element on your drawing.
Make a state diagram about one object (4-7 states).

Submit one well-formatted PDF document!

Lahenduste esitamiseks peate olema sisse loginud ja kursusele registreerunud.
  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
iktp regionaalarengu fondi logo euroopa sotsiaalfondi logo tiigriülikooli logo it akadeemia logo