9. Muutujate edastamine I
Video 1
Eesmärk:
- oskad teha projekti, milles 1 tegelane läheb teise juurde ja teine teatab "Tantsime!" ning kõik tegelased hakkad muusika saatel tantsima.
https://www.youtube.com/watch?v=BJtSUMw1w5Q
Ülesanne 1
Koosta projekt, milles vähemalt kaks tegelast hakkavad kohtudes tantsima muusika saatel. |
Video 2
Eesmärk:
- Oskad teha projekti, kus
joonistatud tegelase juurde minnes tegelane hüüab "Hüppame!" ja kõik tegelased hüppavad lõputult;
- teatud tegevuse jaoks muutub taust;
- rohelist lippu vajutades taastub esialgne taust.
https://www.youtube.com/watch?v=9u7VJw9ML8g
Ülesanne 2
Tee koopia ülesandest 1.
|
Proffidele
Tantsitakse lõputult. Kui "s" vajutatakse, siis tantsimine lõppeb.
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/