Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Scratchi materjalid
EN
Logi sisse

Scratchi materjalid

  • Sissejuhatus
  • 1. Spraidi välimus
  • 2. Joonistamine I
  • 3. Joonistamine II
  • 4. Liikumine ja andurid I
  • 5. Liikumine ja andurid II
  • 6. Heli ja graafika
  • 7. Muutujad I
  • 8. Muutujad II
  • 9. Muutujate edastamine I
  • 10. Muutujate edastamine II
  • 11. Küsitluse loomine
  • 12. Alamprogramm
  • 13. Mängude näited
  • 14. Esitluse loomine
  • Scratchi näited

2. Joonistamine I

Video 1

Eesmärk:

  • Oskad lisada olemasolevat tegelast
  • Oskad panna tegelast liikuma käskudel klikkimisega

https://www.youtube.com/watch?v=D1B76_p7IyU

Ülesanne 1

Joonista

  • ruut
  • kolmnurk
  • ring
  • täht

Video 2

Eesmärk:

  • Oskad kirjutada programmi, mis joonistab geomeetrilise kujundi
  • Oskad sisestada käsku, mis kustutab joonise ja taastab algasendi

https://www.youtube.com/watch?v=v6yQhnwmCmE

Ülesanne 2

Joonista nooleklahve vajutades 3 erinevat kujundit.

Vihje: kujundite vahel võid pliiatsi üles tõsta ja uude kohta minnes pliiats uuesti alla panna.

Proffidele

Pane Scratchi tegelane liikuma kasutades koordinaattelgi.


Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo