7. Muutujad I
Video 1
Eesmärk:
- oskad luua uut muutujat menüüst Andmed, mis loeks mängus punkte;
- oskad punkte nullida.
https://www.youtube.com/watch?v=oggpmgegAPg
Ülesanne 1
Tee mäng, milles
|
Video 2
Eesmärk
- oskad sisestada tegelast, kellel on sama programm, mis mõnel samas projektis oleval tegelasel (ei sisesta uut tegelast, vaid teed koopia eelmisest ja lisad uue kostüümi)
- oskad lisada tegelasele liikumist, mille kiirust saab üles ja alla noolega muuta (privaatse muutuja abil).
https://www.youtube.com/watch?v=9wVoyqa69_k
Ülesanne 2
Tee koopia eelmisest mängust ning lisa juurde programmijupid, mille abil saab muuta peategelase kiirust. |
Proffidele
Tee taimer, mis loeb sekundeid maha ja kui jõuab nulli, kõik seiskub.
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/