Arvutiteaduse instituut
  1. Esileht
  2. Scratchi materjalid
EN
Logi sisse

Scratchi materjalid

  • Sissejuhatus
  • 1. Spraidi välimus
  • 2. Joonistamine I
  • 3. Joonistamine II
  • 4. Liikumine ja andurid I
  • 5. Liikumine ja andurid II
  • 6. Heli ja graafika
  • 7. Muutujad I
  • 8. Muutujad II
  • 9. Muutujate edastamine I
  • 10. Muutujate edastamine II
  • 11. Küsitluse loomine
  • 12. Alamprogramm
  • 13. Mängude näited
  • 14. Esitluse loomine
  • Scratchi näited

13. Näited mängudest

Video 1 - Ping-pong

https://www.youtube.com/watch?v=85klVpWMUbg

Ülesanne 1

Koosta ping-pongi mäng.

Video 2 - Krabipüüdmise mäng

https://www.youtube.com/watch?v=g0653yaibDM

Ülesanne 2

Koosta krabipüüdmise mäng.

Proffidele

Arenda kalapüüdmise mängu edasi keerulisemaks


Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/

  • Arvutiteaduse instituut
  • Loodus- ja täppisteaduste valdkond
  • Tartu Ülikool
Tehniliste probleemide või küsimuste korral kirjuta:

Kursuse sisu ja korralduslike küsimustega pöörduge kursuse korraldajate poole.
Õppematerjalide varalised autoriõigused kuuluvad Tartu Ülikoolile. Õppematerjalide kasutamine on lubatud autoriõiguse seaduses ettenähtud teose vaba kasutamise eesmärkidel ja tingimustel. Õppematerjalide kasutamisel on kasutaja kohustatud viitama õppematerjalide autorile.
Õppematerjalide kasutamine muudel eesmärkidel on lubatud ainult Tartu Ülikooli eelneval kirjalikul nõusolekul.
Tartu Ülikooli arvutiteaduse instituudi kursuste läbiviimist toetavad järgmised programmid:
euroopa sotsiaalfondi logo