10. Muutujate edastamine II
Video 1 - pult, millelt saab robotit sisse ja välja lülitada
Eesmärk:
- oskad teha programmi, kus ühele tegelasele klikkides teine tegelane teeb midagi (menüü Sündmused plokk kui spraiti klõpsati ja kui teade ...)
https://www.youtube.com/watch?v=jA1OeefPtAo
Ülesanne 1
Joonista tegelane ning pane ta teis(t)ele tegelas(t)ele klikkimisel midagi tegema. |
Video 2 - puldile nupud roboti värvi muutmiseks
Eesmärk:
- oskad teha programmi, kus ühele tegelasele klikkides teine tegelane muudab välimust kostüümi vahetamisega
https://www.youtube.com/watch?v=5FoXAc2fV0Y
Ülesanne 2
Arenda edasi ülesannet, üks kus joonistatud tegelane teis(t)ele tegelas(t)ele klikkimisel muudab välimust kostüümi vahetamisega. |
Proffidele
Täienda pulti erinevate nuppudega (näiteks nooltega, mille abil saab robotit liigutada).
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/