Institute of Computer Science
  1. Main page
  2. Scratchi materjalid
ET
Log in

Scratchi materjalid

  • Sissejuhatus
  • 1. Spraidi välimus
  • 2. Joonistamine I
  • 3. Joonistamine II
  • 4. Liikumine ja andurid I
  • 5. Liikumine ja andurid II
  • 6. Heli ja graafika
  • 7. Muutujad I
  • 8. Muutujad II
  • 9. Muutujate edastamine I
  • 10. Muutujate edastamine II
  • 11. Küsitluse loomine
  • 12. Alamprogramm
  • 13. Mängude näited
  • 14. Esitluse loomine
  • Scratchi näited

Sissejuhatus Scratchi

Oled jõudnud õppematerjalideni, mis aitavad õppida programmeerimiskeelt Scratch.

Scratch on graafiline programmeerimiskeel, mille abil on lihtne ja huvitav koostada interaktiivseid lugusid, mänge ja animatsioone. Vastavas keskkonnas on väga lihtne asju luua ning tehtud töid teistega jagada. Scratchi kasutamisega saavad hakkama isegi lasteaialapsed, kuid keskkond suudab pakkuda väljakutset ka täiskasvanutele.

Scratchi saab kasutada veebipõhises keskkonnas http://scratch.mit.edu/ või laadida arvutisse https://scratch.mit.edu/scratch2download/

https://www.youtube.com/watch?v=TwNQDpQzU98


Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/

  • Institute of Computer Science
  • Faculty of Science and Technology
  • University of Tartu
In case of technical problems or questions write to:

Contact the course organizers with the organizational and course content questions.
The proprietary copyrights of educational materials belong to the University of Tartu. The use of educational materials is permitted for the purposes and under the conditions provided for in the copyright law for the free use of a work. When using educational materials, the user is obligated to give credit to the author of the educational materials.
The use of educational materials for other purposes is allowed only with the prior written consent of the University of Tartu.
Terms of use for the Courses environment