8. Muutujad II
Video 1
Eesmärk
- oskad teha mängu, milles teatud punktide arvu saamisel saab järgmisele tasemele
- oskad teha programmi, millega lisandub uus tegelane taseme vahetusel (menüüst Välimus plokid näita ja peida)
- oskad kasutada Liikumine menüüst plokki kui äärel, põrka
https://www.youtube.com/watch?v=CRbInjY8C5E
Ülesanne 1
Loo mitmetasemeline mäng, kus taseme vahetusel lisandub tegelasi. |
Video 2
Eesmärk
- oskad kirjutada programmijuppe, millega mängu lõppemisel taastatakse algseaded
https://www.youtube.com/watch?v=TZ4fszRz-Ew
Ülesanne 2
Tee vähemalt 3-tasemeline mäng, kus iga tase läheb keerulisemaks ning mängu lõppedes taastatakse algseaded. |
Proffidele
Tee mäng, milles
- 10 punkti juures küsitakse kasutajalt nime, mis pannakse loendisse (menüüst Andmed vali Tee loend).
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/