5. Liikumine ja andurid II
Video 1
Eesmärk:
- oskad teha kõndimise efekti vahetades kostüüme menüüst Välimus plokiga järgmine kostüüm
- oskad panna tegelast liikuma ühest punktist teise kasutades menüüst Liikumine plokki mine x ja y
https://www.youtube.com/watch?v=446gkvfc8KE
Ülesanne 1
Loo mäng, kus:
|
Video 2
Eesmärk:
- oskad panna tegelast hüppama suvalisse punkti kasutades menüüst Tehted plokki juhuarv ... kuni ...
- oskad panna programmi lõputult korduma kasutades menüüst Juhtimine plokki korda lõputult
https://www.youtube.com/watch?v=3z4UhJz2XSs
Ülesanne 2
Loo mäng, kus:
|
Proffidele
Loo punktisüsteem muutujaga Punktid, kus tegelase kättesaamisel punktid suurenevad.
Vihje:
- Loo uus muutuja "Punktid" (vt pilt)
- Kinnipüütavale hiirele lisa "Muuda punktid 1 võrra"
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/