4. Liikumine ja andurid I
Video 1
Eesmärk:
- oskad tegelast paljundada
- oskad kirjutada programme, mille abil saab liigutada tegelast nooltega
- oskad kasutada menüüst Juhtimine plokki oota kuni
- oskad kasutada menüüst Andurid plokki puudutab
https://www.youtube.com/watch?v=-Y0xX9HvYps
Ülesanne 1
Loo mäng vähemalt kahe tegelasega, kus üks on juhitav nooltega ja teine reageerib kokkupuutele esimesega. |
Video 2
Eesmärk:
- oskad luua tegelasele uut kostüümi
- oskad vahetada tegelase kostüümi menüüst Välimus ploki võta kostüüm abil
- oskad kasutada menüüst Välimus plokke peida ja näita
https://www.youtube.com/watch?v=aHFZIdmFfu8
Ülesanne 2
Loo mäng, kus üks tegelane püüab kinni teisi tegelasi, kes reageerivad kokkupuutele
|
Proffidele
Tee programm, milles klahvide abil liigutatav tegelane liigub kasutades koordinaattelgi.
Vihje: tee koopia ülesandes 2 koostatud projektist (ava projekt menüüst Fail -> Salvesta koopiana). Kassi liikuma panemiseks kasuta menüüst Liikumine plokke muuda x ja muuda y.
Creative Commons litsentsiga Autorile viitamine + Mitteäriline eesmärk 3.0 Eesti (CC BY-NC 3.0 EE) - https://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/ee/