Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 4. tund | Sisukord | 6. tund >> |
5. tund. Nutirakendus Daisy the Dino I
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- oskan kirjutada lihtsaid programme dinosauruse liigutamiseks.
- oskan programmeerida dinosaurust klassikaaslase kirjeldatud programmi abil
- parandan roboti programmeerimisel tekkinud vigu
- kannan üle teadmisi programmeerimisest uuele rakendusele
Teemad:
- Daisy the Dino programmi avamine
- Programmi käsklused
- Daisy liigutamine käskluste abil
Mõisted: robot, programm, programmeerimine
Daisy the Dino I
Vaata I. Maadvere sissejuhatavad Daisy the Dino videot:
https://www.youtube.com/watch?v=3xt-tbZqhtY
Iseseisvad ülesanded:
- Tee läbi dinosauruse liigutamine mängus Daisy the Dino.
- Sõnasta, mida dinosaurus teeb.
Mõisted koos seletustega:
Robot - ümberprogrammeeritav isetoimiv masin
Programm - käskude jada, mis on kirja pandud arvutile arusaadavas keeles.
Programmeerimine - programmi kirjapanemine arvuti jaoks
Viited:
- Daisy the Dino. http://www.progetiiger.ee/tool/42/daisy-the-dino
- Daisy the Dinosaur. https://itunes.apple.com/eg/app/daisy-the-dinosaur/id490514278?mt=8
- Maadvere, I. (2013) Programmi juhend. https://www.youtube.com/watch?v=3xt-tbZqhtY
<< 4. tund | Sisukord | 6. tund >> |