Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 6. tund | Sisukord | 8. tund >> |
7. tund. BitByBit I
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- oskan koostada lihtsaid programme
- oskan anda järjestikuseid käsklusi;
- oskan kasutada BitByBit programmi esimest taset.
- kannan üle teadmisi lihtsast programmeerimisest uuele rakendusele
- parandan programmeerimisel tekkinud vigu
Teemad:
- Äpp BitByBit ja selle allalaadimise võimalused.
- BitByBit programmis noolte abil liikumine.
- BitByBit programmis hüppelaua ksautamine.
- BitByBit programmis mitme tegelase programmeerimine
Mõisted: ...
BitByBit I
Vaata nutirakenduse Bit By Bit juhendvideot:
https://www.youtube.com/watch?v=I8uo1dUTXR0
Iseseisvad ülesanded:
- Lahenda läbi sissejuhatavad programmeerimise mängu tasemed.
- Kirjelda oma sõnadega, kuidas sa programmeerisid.
- Kirjelda, kuuidas sa parandasid enda tehtud vigu.
Mõisted koos seletustega:
-
Viited:
- Rikai Games (2015),BitByBit. https://www.youtube.com/watch?v=I8uo1dUTXR0
- BitByBit. http://www.progetiiger.ee/tool/54/bit-by-bit
- BitByBit. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rikaiGames.BitByBitGame&hl=en_US
- BitByBit. https://itunes.apple.com/hu/app/bit-by-bit-programming-game/id993476602?mt=8
<< 6. tund | Sisukord | 8. tund >> |