Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
1. tund. Sissejuhatus programmeerimisse
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- mõistan, et programmeerimisel on tähtsad järjestikused käsud.
- tean, et erinevate elektroonikaseadmete tööks on vajalikud programmid. - õpilane mõistab programmeerimise olemust
- oskan anda järjestikuseid käsklusi tegevuse toimumiseks
- loon lihtsaid käskude järjestusi kaaslase/ õpetaja programmeerimiseks;
- selgitan enda sõnadega programmeerimise mõistet.
Teemad:
- Programmeerimine
- Programm
- Käsklused
- Algoritm
Mõisted: programmeerimine, programm, käsklused, algoritm
Sissejuhatus programmeerimisse
Ülesanne 1:
- Pane kirja käsklused, et su sõber tooks klassi riiulist ühe raamatu.
Iseseisvad ülesanded:
- Kirjuta programm kaaslasele liikumiseks.
Mõisted koos seletustega
- Programm - käsujada, mida arvuti täidab mingi ülesande täitmiseks.
- Programmeerimine - on selle programmi kirja panemine.
- Programmeerija - inimene, kes kirjutab arvutiprogramme.
- Algoritm - rida samm-sammulisi juhiseid mingi ülesande täitmiseks näiteks arvutiprogrammile.
- Robot - tark masin, mida saab programmeerida.
Viited:
- Ada Lovelace. Vikipeedia. https://et.wikipedia.org/wiki/Ada_Lovelace#/media/File:Ada_Lovelace.jpg
- Roosioks, V.(2017) Programmeerimine. http://viimsiproge.blogspot.com.ee/2016/09/mis-on-programmeerimine.html
- BeeBot. http://www.progetiiger.ee/tool/8/bee-bot-blue-bot
- BeeBot. https://www.insplay.eu/sites/default/files/manuals/EL00396B-1.pdf