Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
9. ja 10. tund. Vaheprojekt
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- Õpilane oskab luua mängu BeeBot robotile
Teemad:
- Mängu idee loomine
- Mati joonistamine
- Reeglite koostamine
- Kaaslaste mängude mängimine ja tagasisidestamine
Mõisted: programm, programmeerimine
Selles tunnis hakkame looma enda mängumatti BeeBot robotitele.
- Mõtle rühmas välja ühe mängu idee.
- Joonista koos kaaslastega mängumatt.
- Mõtle välja mängu küsimused.
- Kirjuta mängu reeglid.
- Katseta, kas mäng töötab.
- Kui mäng valmis anna mängu klassikaaslastele mängida.
- Mängi ka teiste rühmade mänge.
Sa võid vaadata näidet mängu loomisest http://lillekylamang.weebly.com/
Iseseisvad ülesanded:
- Loo rühmas BeeBoti mängumatt.
- Mõtelge välja mängu põhimõtted ja kirjutage küsimused.
- Kujundage mängumatt
- Mängi teiste rühmade loodud mänge
Mõisted koos seletustega:
Programm - käskude jada, mis on kirja pandud arvutile arusaadavas keeles.
Programmeerimine - programmi kirjapanemine arvuti jaoks
Viited:
- Roosioks, V. (2017) Programmeerimine. http://viimsiproge.blogspot.com.ee/2016/09/mis-on-programmeerimine.html
- BeeBot. http://www.progetiiger.ee/tool/8/bee-bot-blue-bot
- BeeBot. https://www.insplay.eu/sites/default/files/manuals/EL00396B-1.pdf
- Sild, M. (2014) Mesimummu seiklused internetimaailmas. http://lillekylamang.weebly.com/