Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 3. tund | Sisukord | 5. tund >> |
4. tund. BeeBot robot III
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- mõistan käskude täpse järgimise vajalikkust
- mõistan põhjuse-tagajärje seost
- oskan programmeerida BeeBot robotit
- oskan roboti programmeerimisel tekkinud vigu parandada
- loon koostöös liikluslinnaku mati
- rakendan liiklusohutuse teadmisi liikluslinnakus programmi loomises
Teemad:
- Roboti programmeerimise kordamine
- Rühmas mängumati kujundamine ja ülesannete mõtlemine mängumati jaoks.
Mõisted: robot, programm, programmeerimine
BeeBot mängumati ruudustiku joonistamine
Vaata videost, kuidas BeeBot ruudustikus sõidab:
https://www.youtube.com/watch?v=W1bx6woJOOY
Õpetaja annab sulle lehe, kuhu on joonistatud ruudustik. Joonista koos rühmakaaslastega matile liikluslinnak. Pange kirja juhised, kuidas robot saaks matil liikuda.
Iseseisvad ülesanded:
- Koosta kaasõpilastega vähemalt 9-ruudune mängumatt. Loo sellele mängumatile (suuline) juhis matil täidetavatest õppeülesannetest.
Mõisted koos seletustega:
Robot - ümberprogrammeeritav isetoimiv masin
Programm - käskude jada, mis on kirja pandud arvutile arusaadavas keeles.
Programmeerimine - programmi kirjapanemine arvuti jaoks
Viited:
- Robot. https://et.wikipedia.org/wiki/Robot
- Roosioks, V.(2017) Programmeerimine. http://viimsiproge.blogspot.com.ee/2016/09/mis-on-programmeerimine.html
- BeeBot. http://www.progetiiger.ee/tool/8/bee-bot-blue-bot
- BeeBot. https://www.insplay.eu/sites/default/files/manuals/EL00396B-1.pdf
<< 3. tund | Sisukord | 5. tund >> |