Creative Commons 4.0 CC-BY litsents
<< 2. tund | Sisukord | 4. tund >> |
3. tund. BeeBot robot II
Õpitulemused
Tunni läbimisel:
- Oskan programmeerida oma roboti matil liikuma
- Oskan roboti programmeerimisel tekkinud vigu parandada
- Hindan oma programmi õigsust
Teemad:
- BeeBot käsklused
- BeeBot liikumine matil
- Kaaslasele programmi kirjutamine matil liikumiseks
Mõisted: robot, programm, programmeerimine
Põrandarobot BeeBot
Iseseisvad ülesanded:
- Vali mänguruut ja joonista skeem kaaslasele BeeBot roboti sinna liikumiseks.
- Vahetage kaaslasega skeeme ja proovi, kuidas skeem töötab. Vea korral paranda.
Mõisted koos seletustega:
Robot - ümberprogrammeeritav isetoimiv masin
Programm - käskude jada, mis on kirja pandud arvutile arusaadavas keeles.
Programmeerimine - programmi kirjapanemine arvuti jaoks
Viited:
- Robot. https://et.wikipedia.org/wiki/Robot
- Roosioks, V. (2017) Programmeerimine. http://viimsiproge.blogspot.com.ee/2016/09/mis-on-programmeerimine.html
- BeeBot. http://www.progetiiger.ee/tool/8/bee-bot-blue-bot
- BeeBot. https://www.insplay.eu/sites/default/files/manuals/EL00396B-1.pdf
<< 2. tund | Sisukord | 4. tund >> |